Kuinka poistan asiakastilini?

Jos haluat poistaa tilisi, lähetä pyyntösi alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta. Kun otat yhteyttä, käytäthän sähköpostiosoitetta, jolla olet rekisteröitynyt Zalandolle, jotta voimme käsitellä tilin poistamisen.

Huomioithan, että voimme poistaa tilisi vain, jos:

  • asiakastilillä ei ole avoimia laskuja
  • tililläsi ei ole keskeneräisiä hyvityksiä
  • etutililläsi ei ole enää arvoa jäljellä
  • asiakastililläsi ei ole toimitettavana olevia tilauksia

 Jos tilisi ei täytä yllä olevia ehtoja, emme valitettavasti voi poistaa tiliäsi. Tässä tapauksessa pyydämme sinulta hieman kärsivällisyyttä, kunnes mahdolliset avoimet asiat, toimitukset tai hyvitykset on käsitelty.

Jos olet tilannut alle 100 päivää sitten, poistamme tilisi, kun palautusoikeus on päättynyt.

Käytätkö myös Zalando Loungea?

Jos Zalando-tilisi poistetaan, poistuu se myös muista palveluistamme, kuten Zalando Loungesta.

Oletko muuttanut toiseen maahan?

Tällöin sinun ei tarvitse luoda uutta tiliä. Voit käyttää omia käyttäjätietojasi kirjautuaksesi toisen maan Zalando-myymälään. Lisää uusi laskutus- ja toimitusosoite, joka sijaitsee siinä maassa, johon aiot tilauksen tehdä.


10% alennusta seuraavasta tilauksestasi? *

Tilaa Zalandon uutiskirje: saat 10% alennusta seuraavasta tilauksestasi. Lähetämme sinulle tarjouksia, tyylivinkkejä ja tietoa uusista trendeistä.

Tietosuoja-sivulta voit lukea lisää siitä, miten Zalando käsittelee dataasi.